środa, 12 maja 2010

Fan mail.

Nie mogłam się powstrzymać. Publikuje maila od czytelniczki. Cały zespół pozdrawia!

Cześć Zuza!

Jakiś czas temu nawiązałyśmy kontkakt "przez" buciki które wystawiłam na Pakamerze ;)( ale nie o tym ;) Otóż posiadłam kolejną "Gagę" i po raz kolejny jestem zachwycona!
Musiałam Ci o tym napisać, że to naprawdę kawał dobrej roboty, wszystko od początku do końca jest rewelacyjne. Papier :), zdjęcia, kolory, ilustracje, artykuły ( nareszcie coś naprawdę do poczytania!), wyselekcjonowane reklamy - no po prostu BOMBA!! Nie mogą wyjśc z zachwytu! Mój zmysł estetyczno - czytelniczy jest po raz kolejny zaspokojony w 100%. Jestem naprawdę zachwycona :) Zmiażdżyłam też gaga papu no i nie mogę się doczekać kolejnego numeru!!


Gratuluję z całego serca i życzę, żeby Gaga zawsze była taka jaka jest!

Pozdrawiam serdecznie,

Zuzia Górska

www.szyciejestpiekne.blogspot.com

Brak komentarzy: